Bug v lektvaroch

Ahoj moja milá GT komunitka,

Na HS som dnes objavil bug kvôli ktorému sa už NIKDY NERESPAWNEM

Ako sa to stalo?

Spomenul som si na príkaz /potion, a zístil som, že to tak trošku nefunguje ako by malo :/. No a ako to nefunguje? Keď dám číslo na 111+ (myslím lebo pri 110 to nebugovalo a pri 120+ hej) tak vám lektvar dá opačnú schopnosť Slowness - Speed atď. Ale ja som si daj health boost no a dal som si ho navždy  myslel som, že health boost nemá opak tak som si ho dal na 255 (max.) no lenže mal a preto teraz nemôžem dať respawn na HS stláčam to tlačítko (už aj niekolko relogov a vypnutí servera nepomohlo) a nič sa nedeje tak prosím o napravenie mňa na mojom HS :D (Nick: FiliMAN) a opravenie tohoto príkazu.

Ďakujem :)

-S pozdravom a zabugovanou "You died!" screen FiliMAN

Komentáře

  • Monty70Monty70
    Moderátor fóra
    Ahoj.

    ???!!! Možná by to chtělo přestat zkoušet jak všechno očůrat!!

    Můžu ti zkusit ze složky mapy  smazat Playerdata. Všichni hráči přijdou o inventář a spawnou se na spawnu.
  • upraveno 21. May 2018
    Ahoj.

    Monty, nechcem ti do toho rýpať, ty vieš čo robíš, ale ak má @FiliMANik velký server a originálku nebolo by lepšie vymazať PlayerData iba jemu? 

    Jeho UUID podľa verenej databáze Mojangu:  8b12429b-d9ea-4ae9-94ca-440852704252
    Ale zas musím uznať, že keď už "zkúšal ako všetko očúrať" je asi lepšie, keď si z toho odnesie "ponaučenie" vo forme škody :D 

  • @utejein_leisido na tom servery nič nemám ale je predĺžený už niekoľko krát aj váha no a chápeš ma proste kredity :D 

    Monty inv. by nevadil ale neviem či to zmaže aj lektvary čo mám na sebe

    -FiliMAN
  • Monty70Monty70
    Moderátor fóra
    Ahoj.

    Tak to zkus. Smazal jsem složku playerdata
  • Ahoj,

    Ďakujem už to ide normálne ale aj tak nechápem prečo to robí tie opaky :/

    -FiliMAN
  • @FiliMANik pretože v tomto type dát sa používa 8-bitová (tiež nazývaná bajtová) sústava, ktorej maximálna hodnota je 127. V dobe, keď sa tie data robili v Jave neboli implementované žiadne dvojverzie týchto sústav - signed a unsigned. Zvyčajne na prekročenie číselného limitu sústav poprípade pri pokuse inkrementovať číslo nad hranicu (v tomto prípade 127 ako 1111 1111) (alebo dekrementovať pod hranicu) Java zareaguje pokračovaním, no sama nepoužíva unsigned (nezačína od nuly ale -128). Akonáhle sa rozhodne pokračovať, ďalšie 8-bitové "číslo" neexistuje a musí začínať znova od nuly no a pretože ako som už spomínal používa signed a nie unsigned tak Java na 0000 0000 zareaguje -128 a ďaľšie výpočty pokračuje v negat. číslach. 
Abys mohl komentovat, musíš být přihlášený nebo registrovaný.