Přidejte plugin na reset truhel

na spousty hs jsou rucne udelane minihry a hodilo by se udelat truhlu která se treba kazdych 10min resetuje dekuji

Komentáře

  • Ahoj,
    keď nájdeš dostatok majiteľov, ktorý si o to tu napíšu, schválime to a niečo podobné vymyslím a naprogramujeme.

    -Peyo
  • Ahoj

    Podle mě to je zbytečné, teoreticky stačí nastavit správně CMD bloky ( jestli máš HS Extreme )... Prakticky bude jen problém dát reset přesně 10 minut, a něco jako Random doplnění asi nebude možné no... ( Možná teoreticky... )

    Za mě to je zbytečnost, jestli chceš reset truhel, tak si vydělej 500 kre a odemkni si tisíce možností s CMD bloky  ;)
  • @Multiondreo 500 kreditu za hs je fakt moc... tenhle plugin je moc uzitecnej podle mne.
    souhlasim s napadem
  • Ahoj

    Když si to vezmeš... Asi více než 75% kreditů je na 30 dní expirace + nonstop, 350 váhy, 50 slotů... 

    Jako jo, nákup přijde drahý, ale ve skutečnosti to je nejlepší obchod, až na to, že to má jeden velký háček, a to je prodloužení expirace, která stojí  ( jestli se pamatuji ) za 10 dní 110 kreditů? Nějak tak, +- 20 kre...

    Je to fakt nehorázně velká cena, ale co se dá dělat... Jako jestli vážně chcete AutoFill nebo něco takového, tak bych TEORETICKY mohl něco takového vytvořit, abych ulehčil práci ostatním... Nebude to fungovat, jak by jste si to představovali, ale jestli to bude funkční, představím zde můj výtvor ( odhaduji kolem 16:30 )... Jestli do 20:00 nepředstavím svůj výtvor, tak se mi to nepovedlo uskutečnit...

    A pro info: Jsem proti plánů, ale jestli se mi to nepovede, tak budu pro...

  • upraveno 9. July
    Ahoj

    Pracoval jsem, a dokázal jsem vytvořit dva výtvory, které fungují na podobném principu, ale odlišně...
    Mají stejnou funkci, a to je doplnění truhly, a už je jdu představit...

    Výtvor č.1

    https://ctrlv.cz/WROy

    Funguje na principu, že Spawner spawne např. každých 10 vteřin Endermite na souřadnice ( Spawne se tedy v té "pyramidě" ), zemře ( má -1 životů ), a spadnou z něco věci, které se potom pomocí hopperu přesunou do truhly, a hráč je bude moci vzít a zase počkat 10s... Nevýhoda je ta, že Spawner spawnuje jen v určitém okolí, tím pádem hráč bude muset být u toho... A taky to, že v té pyramidě jsou taky expy, se kterými bohužel nic nenadělám...


    Výtvor č.2

    https://ctrlv.cz/HNL9

    Funguje tak, že Spawner spawne entitu FallingSand ( neboli padající blok ), který bude mít ID truhly, tagy s itemy, a každých 10s spadne "neviditelná" truhla, která přistane na zem, a hráči si budou moci vzít itemy, a budou muset zničit truhlu, aby mohla spadnout další. Zase to je na souřadnice, zase nevýhoda v dosahu od hráčů...


    Vím, že se jedná pouze o fotky, ale jestli chcete, klidně vám to ukážu na živo, na dohodnutém termíně ( třeba budu mít teoreticky čas v 19:30 )


  • Výtvor č.3

    https://prnt.sc/ocscsw

    Klasické Hopper hodiny, které za nastavenou dobu (itemy v hopperech) spustí droppery, co doplní chestku. Věci na doplnění jsou ve spodním dropperu a horní dropper je prázdný, hráči tu chestku tedy nemužou okrást :D.

    https://prnt.sc/ocsdoq

    Mechanismus co zabrání "přeplnění" chestky.

    Vytvořit náhodný loot je tedy hodně jednuduchý (Max ale 9 ruznych itemů)

    Pokuď vám vadí zvuk pistonů, jdou udělat taky uplně normalní hopper hodiny s tim že hoppery maji nastaveny tag na přesypaci čas {TransferCooldown:100}.

    Výtvor č.4

    https://prnt.sc/ocsgr9

    Upravená verze @Multiondreo va designu. Chestku nyní nemusí ničit hráči, ale plugin MineResetLite ji resetuje na vzduch za nastavený čas. Spawner ji potom okamžitě znova spawne. Random loot jde teoreticky nastavit taky pomocí Spawn Potential.

    Hráči můžou být taky od spawneru jakkoliv daleko, protože spawner má nastavenej tag {RequiredPlayerRange:4000}.

    Reset zpráva jde taktéž vypnout /mrl flag Truhla IsSilent true.
Abys mohl komentovat, musíš být přihlášený nebo registrovaný.