FrameProtect - Ochrana ItemFramů - ZAMÍTNUTO

Ahoj

Jak asi už víte, plugin ImageOnMap je prakticky nepoužitelný z důvodu ClearLag...
Jakmile se v jednom chunku nachází moc entit ( ItemFrame je entita ), ClearLag entity vymaže.

No, a já představuji plugin FrameProtect, který by měl problém vyřešit.
https://www.spigotmc.org/resources/frameprotect.26410/
https://dev.bukkit.org/projects/frameprotect ( Druhý odkaz na stejný plugin )

Tento plugin dokáže ochránit entity ItemFrame, ArmorStand, Painting a End Crystal.
Cituji z webu:
Respawn disappeared objects (protected objects)
  • when you have floating, protected, item frames and have to start the server without FrameProtect and they get removed by default game physics, it will respawn them when it is loaded again
Teoreticky by to mohlo vymazaný ItemFrame ( z důvodu ClearLag ) vrátit zpátky, ale nevím na 100%...
Cituji z odkazu https://dev.bukkit.org/projects/frameprotect/pages/how-it-works.

Protect & Unprotect

What?
Protect or unprotect an object.

How?
Simply shift left click it.
The permission frameProtect.protect is needed.
Notice: frameProtect.place is still needed if you want your players to be able to place objects.

Why?
Protected objects will be saved to the database. No other players (except admins) will be able to destroy them or steal your items. If, caused by any issue, some objects disappear unexpected, FrameProtect will, in most cases, be able to respawn them.

Podporuje verzi 1.8, a mělo by to tedy vyřešit problém s nepoužitelným pluginem ImageOnMap.
Bylo by třeba dobrý, kdyby plugin měl váhu 15-30 bodů ( protože když se to vezme, má to tedy databázi... ), ale co mi je do toho...
Předem se omlouvám, zda jsem zapomněl nějaké informace přidat, ale víc mě už nenapadá, co k tomu říct...
Vše je napsané na těch stránkách ( doufám ).


Prosím dejte reakci, co si myslíte o tomto pluginu.

Komentáře

  • Správně by jste to měly přidat, protože jednou s kámošem jsme dělaly server kde byly spousta armorstendů a vypadalo to dost dobře ! Všechno pečlivě jsme to dělaly atd... ale postupně nám to mizelo... vůbec jsme nevědly z čeho, a tady je příklad proč to přidat !

    Dělat pečlivě armorstendy kteří vypadají dost dobře, a potom aby mizely.... to už fakt nemá cenu je dělat.
  • Monty70Monty70
    Moderátor fóra
    Ahoj.

    Mazání entit je z důvodu ochrany před přetížením serveru a plugin FrameProtect mazání nezabrání.
  • Ahoj @Monty70 ;
    If, caused by any issue, some objects disappear unexpected, FrameProtect will, in most cases, be able to respawn them.
    Abych to přeložil, jak to chápu já, tak když chráněná entita z nějakého neznámého důvodu zmizne ( tím myslím Clear lag ), tak plugin entitu opět spawne po restartu ( snad ).
  • Monty70Monty70
    Moderátor fóra
    Ahoj.

    A co ti to pomůže, když ti náš plugin do minuty entity zase smaže?

  • No... 
    Zajímavá otázka...

    Tak nevím no, jako chtělo by to něco udělat na tu ochranu item framů a dalších entit, ale tímhle jsi mě zarazil no...

    Budu ještě hledat další pluginy, ale pochybuji, že něco najdu...
    A ještě si pořádně počtu ten FrameProtect, kdy se to respawne...
  • Tak... Žádný lepší plugin jsem nenašel, a trochu jsem se prohrabával komentáři na plugin, a asi to funguje tak, že...

    Když je tedy chráněná entita vymazána  ( kvůli Clear lag, např. ), tak když se chunk, kde se entita má nacházet, načte, a nebude tam, plugin FrameProtect by měl chráněnou entitu opět respawnout.
    Problém by mohl být na spawnu, když tam ty chunky jsou skoro vždy dlouho aktivované, než se všichni ze spawnu odpojí někam jinam...

    A jinak, prosím o otestování toho pluginu, zda to tedy bude vůbec respawnovat...
  • Monty70Monty70
    Moderátor fóra
    upraveno 9. August
    Ahoj.

    Nedává smysl tam dávat něco, co zamezí smazání itemframů ze strany serveru. I kdyby jsi přišel na způsob jak to udělat, tak to bude mít za následek pouze přetížení HS a jeho následný restart. Systém hlídá vytížení a při překročení určité hranice server 4x varuje a pak korektně restartuje, aby nedošlo k přetížení stroje a následným lagům na HS které jsou na stejném stroji.

    Nemyslím si, že má smysl se tomuto tématu dále věnovat.
    Pokud ti nestačí HS Klasik, kde je toto omezení, tak máš možnost přejít na HS plus, nebo Extreme, kde je omezení výkonu nastaveno 2x  (HS Plus) a 4x (HS Extreme) výš, nebo přejít na placený GameHosting (doporučuji www.MultiMine.cz), kde budeš mít na serverem plnou kontrolu včetně FTP a  SSH přístupu.


  • upraveno 9. August
    No právě...
    Jako jo, chápu to přetížení atd. ale...
    Ono nejde jen o mě, ale spíš o ty ostatní hráče... Nedávno tu byla diskuze, která mě právě inspirovala k hledání řešení...
    http://forum.gameteam.cz/discussion/61788/mazou-se-mi-obrazky-ve-hre-vyŘeseno

    Jako jestli to považuješ jako bezvýznamné a k ničemu, klidně diskuzi uzavři, ale chtěl jsem jen pomoc udělat plugin ImageOnMap použitelný...

    Nemám co dodat.
  • Monty70Monty70
    Moderátor fóra
    Ahoj.

    Vše je o kompromisu.
    Plugin ImageOnMap je použitelný, jen si nesmíš do jednoho chunku vložit obrázek se 100 itemframy a k tomu hologram s dalšími 100 entitami.
    V běžném měřítku je vkládání obrázků zcela použitelné.
  • upraveno 9. August
    Ale problém je v tom, že i item je entita, a pouhý hráč stačí na to, aby zničil item framy v jednom chunku.

    Stačí, aby hráč sehnal celý inv rozdílných itemů  ( třeba už i pomocí kovadliny [přejmenování] ) a hodí je do chunku, kde se nachází item framy...
    Věř mi, mam to otestované, admin oči stačí napsat /give <nick> diamomd_sword 64 a potom jen házet na zem...

    Proto říkám, že je plugin ImageOnMap nepoužitelný za těchto okolností.
  • Monty70Monty70
    Moderátor fóra
    Ahoj.

    A co si oblast zabezpecit regionem a v nem zakazat dropovani itemu?

    Moznosti jak si itemframy zabezpecit je na hs dost.
  • Tím souhlasím, ale vždy se najde způsob, jak to obejít.

    Zakázání dropovani itemů: Hráč zemře na Fall damage anebo na Wither efekt

    Nesmrtelnost: Hráč skusí donutit admina k napsání /kill, anebo začne místo toho tam posouvat ovce, krávy...

    Zákaz spamování mobů: Budiž...

    Souhlasím, možná by to takhle šlo, ale hráči by mohli nadávat, proč nemůžou házet itemy na zem na spawnu... 

    Ale je to jako řešení, ale není 100% :/
  • Monty70Monty70
    Moderátor fóra
    Ahoj.

    Nezlob se, ale zacházíš do naprostých extrémů.
    Je potřeba si uvědomit, že jde o HS, ne o plnohodnotný sevrer. Jak jsem psal výše, polud HS nestačí, jsou tu i další možnosti jak provozovat server.
  • Ahoj 

    No dobrá, tak asi můžeš tuhle diskuzi uzavřít, to tak vidím...

    Plugin se instalovat tedy nebude, a k ochraně item framů se bude používat region, přesněji příkaz /rg flag <region>  item-drop deny k zakázání házení itemů k item framů, popřípadě pro extra ochranu flagy invincible mob-spawning. Flag entity-item-frame-destroy je doufám jasný.
Tato diskuze je zavřená.